Bursaspor, salonda çalıştı
Bursaspor, Süper Lig'in 3. haftasında deplasmanda karşılaşacağı Medipol Başakşehir maçının hazırlıklarına salonda yaptığı antrenmanla devam etti.
2015.08.26 14:41 - Son Güncellenme: 2015.08.26 14:55 - Spor - HABER MERKEZİ
Kondisyon salonunda yapılan antrenmanda futbolcular kondisyon aletleriyle bir çalışma gerçekleştirdi. Yeşil beyazlı takım, akşam saatlerinde yapacağı antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.