Bursaspor Oyak ile ter attı
Bursaspor, 1 günlük izinin ardından bugün yaptığı antrenmanla çalışmalarını sürdürdü. Bursaspor lig hazırlıkları kapsamında Spor Toto 3. Lig ekiplerinden Oyak Renaultspor ile maç yaptı.
2012.08.12 21:37 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Bursaspor, Özlüce Tesisleri'nde akşam saatlerinde gerçekleştirdiği antrenmanda 3. Lig ekiplerinden Oyak Renaultspor ile çift kale maç yaptı. 2 gruba ayrılan yeşil beyazlılar 1 grup diğer sahada antrenman yaparken diğer grup ise Oyak Renaultspor ile antrenman maçı gerçekleştirdi. 35 dakikalık 2 devre halinde oynanan müsabakadan Bursaspor 2-0 galip ayrıldı. 10. dakikada Okan Deniz'in kaydettiği golle 1-0 öne geçen yeşil-beyazlılar, 55. dakikada Teteh Bangura'nın rakip fileleri havalandırmasıyla müsabakadan 2-0 galip ayrıldı.
Bursaspor, yarın yapacağı antrenmanla Kayserispor maçı hazırlıklarına devam edecek.