Bursaspor maç sonu antrenman yaptı

Bursaspor maç sonu antrenman yaptı

Bursaspor, Gaziantepspor maçının ardından Bursa Atatürk Stadyumu'nda yaklaşık 1 saat süren bir antrenman yaptı.

2012.09.29 22:07 - Son Güncellenme: 2012.09.29 22:09 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor maç sonu antrenman yaptı

 Müsabakada forma giyen futbolcuların düz koşu yaptığı antrenmanda diğer oyuncular ise topla çalıştılar.

Bursaspor, 30.09.2012 Pazar gününü izinli olarak geçirecek ve Pazartesi günü yapacağı antrenmanla Sivasspor maçı hazırlıklarına başlayacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.09.29 22:07 - Son Güncellenme: 2012.09.29 22:09 - HABER MERKEZİ
A