Bursaspor maç sonu antrenman yaptı
Bursaspor, Gaziantepspor maçının ardından Bursa Atatürk Stadyumu'nda yaklaşık 1 saat süren bir antrenman yaptı.
2012.09.29 22:07 - Son Güncellenme: 2012.09.29 22:09 - Spor - HABER MERKEZİ
Müsabakada forma giyen futbolcuların düz koşu yaptığı antrenmanda diğer oyuncular ise topla çalıştılar.
Bursaspor, 30.09.2012 Pazar gününü izinli olarak geçirecek ve Pazartesi günü yapacağı antrenmanla Sivasspor maçı hazırlıklarına başlayacak.