Bursaspor laktat testinden geçti
Bursasporlu futbolcular laktat testinden geçti.
2015.08.18 20:17 - Son Güncellenme: 2015.08.18 20:18 - Spor - HABER MERKEZİ
Yeşil beyazlı kulübün sitesinden yapılan açıklamaya göre, akşam üzerine başlayan test, yardımcı antrenörler Mehmet Kale ve Özhan Pulat kontrolünde beşerli gruplar halinde gerçekleştirildi.
Açıklamada, egzersiz sırasında kandaki laktik asit seviyesinin takip edilerek, sporcunun kondisyon durumu ile dayanıklılık kapasitesinin belirlenmesini sağlayan laktat testinin sonuçlarına göre futbolculara bireysel olarak kondisyon yükleme antrenmanları verileceği ifade edildi.