Bursaspor kupayı istiyor
Bursaspor, akşam üzeri yaptığı antrenmanla hafta içi oynayacağı Fenerbahçe maçı hazırlıklarına başladı.
2012.05.13 21:19 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Bursaspor, Ziraat Türkiye Kupası Final maçında karşılaşacağı Fenerbahçe maçı hazırlıkları ara vermeden bugün yapılan antrenmanla başladı. Yardımcı Antrenör Mutlu Topçu nezaretinde gerçekleşen antrenman yaklaşık 1 buçuk saat sürdü. Isınma koşularıyla başlayan antrenmanda dünkü İstanbul Büyükşehir Belediyespor maçında forma giyen oyuncular antrenmanı düz koşularla tamamlarken, diğer oyuncular ise 5'e 2 pas pres çalışması ve yarı sahada minyatür kale maçla antrenmanı tamamladı. Antrenmanda hafif sakatlıkları bulunan Sestak, Stepanov ve Vederson doktor kontrolünde çalışarak antrenmanı tamamladılar.
Yeşil-beyazlı takım, yarın yapacağı antrenmanla Fenerbahçe maçı hazırlıklarını sürdürecek.