Bursaspor kondisyon çalıştı

Bursaspor kondisyon çalıştı

Bursaspor, kondisyon salonunda yaptığı antrenmanla çalışmalarını sürdürdü.

2017.02.02 17:16 - Son Güncellenme: 2017.02.02 17:17 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor kondisyon çalıştı

Spor Toto Süper Lig'in 20. haftasında sahasında Fenerbahçe ile karşılaşacak olan yeşil-beyazlılar, bu maçın hazırlıklarını sabah saatlerinde kondisyon salonunda yaptığı çalışmayla sürdürdü. Teknik Direktör Mutlu Topçu nezaretinde gerçekleşen antrenman 1 saat 15 dakika sürdü. Salonda 2 gruba ayrılan Bursaspor, ilk olarak ısınma çalışması gerçekleştirdi, daha sonra da farklı istasyonlarda ve kondisyon aletleriyle çalışmasını tamamladı. Bursaspor, akşam saatlerinde günün ikinci antrenmanını yaparak çalışmalarını sürdürecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.02 17:16 - Son Güncellenme: 2017.02.02 17:17 - HABER MERKEZİ
A