"Bursaspor karşısında kazandığımız için mutluyuz"

"Bursaspor karşısında kazandığımız için mutluyuz"

Mersin İdmanyurdu Teknik Direktörü Rıza Çalımbay,maç sonunda alınan galibiyetten dolayı mutlu olduklarını belirtti.

2014.10.03 23:23 - Son Güncellenme: 2014.10.03 23:24 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Bursaspor karşısında kazandığımız için mutluyuz"

Maç sonrası düzenlenen basın toplantısında konuşan Mersin İdmanyurdu Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, maçın zor olacağını bildiklerini belirterek, "Bursaspor güçlü ve zor bir takım. Maçın böyle zor olacağını maç öncesi biliyorduk. Gerçekten zor bir maç oldu. Maçın başından sonuna kadar iyi mücadele ettik. Ancak şunu gördük ki hakem düdük çalmadan maç bitmiyor. Bugün işte son dakikada gol yedik. İlk yarı çok yorulduk. İkinci yarı biraz tempomuz düştü ama yine pozisyonlara girdik ve bunlardan birini değerlendirdik. Tabii bu galibiyetle lig bitmiyor. Bu istikrarı sonuna kadar sürdürmeliyiz. Her zaman dediğim gibi; herkes sorumluluğunu yerine getirirse, futbolun dışında bir sorun yaşamazsak iyi bir sezon geçiririz. Ancak bundan sonra önemli maçlarımız var. Bunlardan iyi sonuçlar elde etmeliyiz. Bugünkü maçta en büyük alkışı bence taraftarlar almalı. İlk defa bu kadar dolu tribün karşısında maç yaptık. Mükemmel derecede bizi desteklediler. Bundan sonra da bu desteklerini bekliyoruz. Takımımızda arkadaşlık üst düzeyde. Bunu da zaten sahaya yansıtıyorlar. Eksiklerimiz yok mu, tabii ki var. Biz yeni bir takımız. İnşallah şimdi milli takım arası var. Bu arada eksiklerimizi gidermeye çalışacağız. Bugünkü galibiyet anlamlı bir galibiyetti" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.10.03 23:23 - Son Güncellenme: 2014.10.03 23:24 - HABER MERKEZİ
A