"Bursaspor karşısında dikkatsizliğin kurbanı olduk"

"Bursaspor karşısında dikkatsizliğin kurbanı olduk"

Sezonun en dinamik maçını oynadıklarını ifade eden Akçay, kazanmak için riskler aldıklarını söyledi.

2013.12.16 23:04 - Son Güncellenme: 2013.12.16 23:04 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Bursaspor karşısında dikkatsizliğin kurbanı olduk"

Trabzonspor, Avni Aker'de konuk ettiği Bursaspor karşısından 2-2'lik beraberlikle ayrıldı. Teknik adam Mustafa Akçay, kazanabilecekleri müsabakadan beraberlikle ayrıldıklarını söyledi. Akçay, "Bence maçın başından sonuna kadar iyi oynadık. Ligin ilk yarısının en canlı ve dinamik maçını oynadık. Özellikle maçı kazanmayı çok istedik. Kazanmak için de riskler aldık. Bu risklerin bedelini ağır ödedik. Rakibin bizi çok eksik ve dağınık bulduğu dönemlerde golü yedik. Özellikle ilk yediğimiz gol şanssızdık. Daha fazla dikkatli olmamız gereken dakikalarda dikkatsizliğimizin kurbanı olduk. İlginçtir ilk golümüzü 45'te ikinci golümüzü ise 90'da attık, maçı çevirdik."

"Süre olsaydı galip de gelebilirdik. Bu ligde puan puandır" diye konuştu. Hafta sonu deplasmanda Galatasaray ile karşılaşacak olan Trabzonspor'da malouda'nın sarı kart cezalısı olması nedeniyle de değerlendirmelerde bulunan Akçay, "Malouda çok değerli ve akıllı bir oyuncu. Takım adına sorumluluklar alan, lider bir oyuncu. Malouda'nın Galatasaray maçında eksikliğini giderebilecek arkadaşlarımız var. Bu tür maçlarda lider oyuncu özelliğindeki oyuncuların eksikliğini hissedebilirsiniz" ifadelerini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.16 23:04 - Son Güncellenme: 2013.12.16 23:04 - HABER MERKEZİ
A