Bursaspor kahvaltıda bir araya geldi
Ligin 30. Haftası'nda deplasmanda Keçiörengücü ile karşılaşacak takım sabah saatlerinde organize edilen kahvaltıda bir araya geldi.
2022.03.31 13:39 - Son Güncellenme: 2022.03.31 13:41 - Spor - HABER MERKEZİ
Gerçekleşen kahvaltıya Başkan Ömer Furkan Banaz, Futbol Şube Sorumlusu Mehmet Zahit Yanar, teknik heyet, Bursasporlu futbolcular ve A takım personeli katıldı.



