Bursaspor İstanbul'a gitti!

Bursaspor İstanbul'a gitti!

Bursaspor, yarın akşam Eyüpspor ile oynayacağı erteleme maçı için İstanbul'a gitti.

2022.03.09 15:07 - Son Güncellenme: 2022.03.09 15:07 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor İstanbul'a gitti!

Teknik direktör Mustafa Er ve futbolcular, 3 puan parolasıyla yola çıktı. Yeşil-beyazlı kulüp, hareketle ilgili şu açıklamayı yaptı:

"Ligin 22. haftasında hava koşulları sebebiyle ertelenen mücadelede deplasmanda Eyüpspor ile karşılaşacak olan takımımız, sabah antrenmanının ardından öğle saatlerinde Özlüce İbrahim Yazıcı Tesislerimizden İstanbul'a hareket etti."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2022.03.09 15:07 - Son Güncellenme: 2022.03.09 15:07 - HABER MERKEZİ
A