Bursaspor ilk etap çalışmalarını tamamladı

Bursaspor ilk etap çalışmalarını tamamladı

Bursaspor bugün akşam saatlerinde yaptığı antrenman ile Özlüce Tesisleri'ndeki yeni sezon öncesi ilk etap çalışmalarını tamamladı.

2012.07.04 19:32 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor ilk etap çalışmalarını tamamladı

Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam yönetimindeki antrenman yaklaşık 1 buçuk saat sürdü. Topla yapılan ısınma hareketlerinin ardından ayak tenisi oynayan yeşil beyazlılar, daha sonra 5'e 2 pas pres çalışması ve yarı sahada çift kale maç yaparak antrenmanı tamamladı. Yeşil beyazlı ekip, yarını izinli olarak geçirecek ve Cuma günü sezon başı kampı için Avusturya'ya gidecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.07.04 19:32 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A