Bursaspor ilk antrenmanını yaptı
Bursaspor, yaptığı akşam antrenmanıyla Avusturya kampı sonrası ilk çalışmasını gerçekleştirdi.
2012.07.23 08:33 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Avusturya'daki 13 günlük kamp döneminin ardından 19 Temmuz Perşembe günü yurda dönen Bursaspor, iki günlük iznin ardından Özlüce Tesisleri'nde yaptığı antrenmanla Avrupa mesaisine başladı.
Antrenmana izinli olan Ozan İpek katılmazken, teknik direktör Ertuğrul Sağlam çalışma öncesi saha ortasında UEFA Avrupa Ligi 3. ön eleme turunda oynayacakları maç hakkında futbolcularla kısa bir toplantı yaptı.
Yeşil-Beyazlı ekip, antrenmanda ikişerli ve üçerli gruplar halinde düz koşu yaptı.
Öte yandan, 31 yaşına basan Gökçek Vederson için kulüp binasında antrenman öncesi pasta kesilerek kutlama yapıldı.