"Bursaspor forması ile kupa kaldırmak istiyorum"

"Bursaspor forması ile kupa kaldırmak istiyorum"

Tepecikspor maçında şans bulan ve performansıyla dikkat çeken genç oyuncu, Bursaspor formasıyla kupa kaldırmak istediğini söyledi.

2014.10.30 09:42 - Son Güncellenme: 2014.10.30 09:43 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Bursaspor forması ile kupa kaldırmak istiyorum"

Türkiye Kupası 3. Turu`nda Tepecikspor`u eleyen Bursaspor`da maç sonunda açıklamalarda bulunan Ertuğrul Ersoy, "Hafta başından beri Şenol hocamız bu maç için ligde çok fazla şans bulamayan oyuncularla konuşuyordu. Bizde bu maçta şans bulduk iyi değerlendirdik diye düşünüyorum. İyi mücadele ettik ve maçı kazanmayı sonuna kadar hak ettik. Şimdi gruplara kaldık ama inşallah oradan da çıkarak hedefimiz olan kupayı alacağız" derken bir diğer genç isim Ethem Pülgir ise, "Bugün oyunda kalite farkını ortaya koyduk. Tepecikspor`a pozisyon verdiğimizi düşünmüyorum. İyi mücadele ederek maçı kazanmasını bildik" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.10.30 09:42 - Son Güncellenme: 2014.10.30 09:43 - HABER MERKEZİ
A