Bursaspor Finlandiya'ya hareket etti

Bursaspor Finlandiya'ya hareket etti

Bursaspor 2 Ağustos Perşembe günü karşılaşacağı Kupa maçının hazırlıklarını tamamlayarak Finladiya'ya hareket etti.

2012.08.01 10:20 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor Finlandiya'ya hareket etti

Sabah erken saatlerde Özlüce Tesisleri'nde toplanan takım saat 11.00'da Bursa Yenişehir Havaalanından kalkacak uçak ile Finlandiya'ya hareket edecek. Yeşil beyazlı ekip bugün 21 kişilik ekiple Finlandiya'ya hareket etti. Kafilede sakat olan Vederson, cezalı Sestak ve izinli olan Bangura yer almadı. Takım otobüsünde Bursaspor Futbol Şube Sorumlusu Erkan Kamat da yer alırken, Başkan Yazıcı ve diğer yöneticilerin takıma havalamanından katılacağı öğrenildi.
Bursaspor akşam saatlerinde maçın oynanacağı stadyumda antrenman yapacak. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.08.01 10:20 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A