Bursaspor-Fenerbahçe maçının hakemine büyük tepki

Bursaspor-Fenerbahçe maçının hakemine büyük tepki

Bursaspor'un Fenerbahçe ile evinde 1-1 berabere kaldığı maça, hakem Halil Umut Meler'in verdiği penaltılar damga vurdu.

2017.02.11 21:15 - Son Güncellenme: 2017.02.11 21:15 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor-Fenerbahçe maçının hakemine büyük tepki

Eski hakem Deniz Çoban, Bursaspor'un 87. dakikada kazandığı penaltının ardından "Hakemlerin sadece balans bozulmamış; Şanzıman da dağılmış!" derken, Muhittin Boşat ise "Bursaspor'un kazandığı da penaltı değil arkadaşlar. Kjaer'in kolu doğal konumunda. Yazık, böyle penaltı olmaz" ifadelerini kullandı. Ahmet Çakar ise 'Maalesef sözde Türk hakemleri Fenerbahçe'ye ligde yaşam hakkı vermiyorlar. Bursa'nın penaltısı haksız, yanlı ve düşündürücü' dedi.

Öte yandan Fenerbahçe taraftarları Kjaer'in pozisyonunda çalınan penaltı sonrası sosyal medyada hakem Halil Umut Meler'e büyük tepki gösterdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.11 21:15 - Son Güncellenme: 2017.02.11 21:15 - HABER MERKEZİ
A