Bursaspor, Fenerbahçe maçı hazırlıklarına devam etti
Bursaspor bugün sabah saatlerinde yaptığı antrenmanla Fenerbahçe müsabakasının hazırlıklarını sürdürdü.
2016.02.17 13:42 - Son Güncellenme: 2016.02.17 13:55 - Spor - HABER MERKEZİ
Spor Toto Süper Lig'in 22.haftasında evinde oynayacağı Fenerbahçe maçının hazırlıkları bugün sabah saatlerinde basına kapalı olarak yapılan antrenmanla devam etti.

Teknik Direktör Hamza Hamzaoğlu nezaretinde gerçekleşen antrenman yaklaşık 1 buçuk saat sürdü.

Isınma hareketleriyle başlayan antrenman 6'ya 3 kontrol pas oyunu ile devam etti. Son bölümde takım yarı sahada taktik çalışma yaptı.
Sakatığı bulunan Serdar Aziz ve Emre Taşdemir antrenmanın ilk bölümünde takımla birlikte çalıştı.

Antrenman öncesi Özlüce Tesisleri'ne gelen taraftarlar Teknik Direktör Hamza Hamzaoğlu'na çiçek ve takıma helva takdim ederek Fenerbahçe maçı için başarı dileklerinde bulundular.

Bursaspor yarın sabah saatlerinde basına kapalı olarak yapacağı antrenmanla Fenerbahçe maçı hazırlıklarını sürdürecek.