Bursaspor Es-Es'i gözüne kestirdi
Bursaspor, Pazar günü deplasmanda karşılaşacağı Eskişehirspor maçında mutlak 3 puanla dönmeyi hedefliyor.
2012.03.09 20:44 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Bursaspor, bugün akşam saatlerinde yaptığı antrenmanla Eskişehirspor maçı hazırlıklarını sürdürdü.
Bursaspor Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam nezaretinde gerçekleşen antrenman yaklaşık 1 buçuk saat sürdü. Isınma hareketleriyle başlayan antrenman 5'e 2 pas pres çalışması, kontrol pas çalışması ve tam sahada yapılan çift kale maçla sona erdi. Takım, yarın sabah saatlerinde yapacağı antrenmanla çalışmalarını tamamlayarak Eskişehir'e hareket edecek.
ANTRENMAN'DA MİNİK MİSAFİRLER
Özel Çakır Koleji Anasınıfı öğrencileri Özlüce Tesisleri'ne gelerek Bursaspor'u ziyaret etti. Özlüce Tesisleri'ni gezen minik öğrenciler kulüp binasındaki müzeyi gezerek Genel Müdür Vekili İsmail Özdemir'den bilgi aldı. Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam, minik öğrencilere atkı hediye ederken, kaptan Ömer Erdoğan ise öğrencilerin futbol hakkındaki sorularını yanıtladı. Daha sonra öğrenciler takımla hatıra fotoğrafı çektirdi.