Bursaspor'dan taraftara 14 Şubat mesajı!..
Yeşil-beyazlı kulüp, Bursaspor taraftarlarına seslenerek, 14 Şubat Sevgililer Günü'nü kutlayan bir mesaj yayınladı.
2021.02.14 01:29 - Son Güncellenme: 2021.02.14 01:32 - Spor - HABER MERKEZİ
HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN
Bursaspor Kulübü, 14 Şubat Sevgililer Günü nedeniyle yeşil-beyazlı taraftarlar için anlamlı bir mesaj yayınladı.
Bursaspor'un sosyal medya hesaplarından yayınladığı ve taraftarlarına seslendiği açıklama şöyle:
"Bu dönemde sizlerden mahrum kaldık, ama kafamızı tribünlere kaldırdığımızda varlığınızı hep hissettik. 💚🤍
#14Şubat Sevgililer Gününüz kutlu olsun."