"Bursaspor'dan puan almak sevindirici"
Sanica Boru Elazığspor Teknik Direktörü Bülent Uygun ise maçın ardından şu açıklamaları yaptı.
2012.09.23 20:07 - Son Güncellenme: 2012.09.23 20:09 - Spor - HABER MERKEZİ
"İzleyenlerin keyif aldığı zor ve çekişmeli bir maç oldu. Bursaspor camiası şampiyonluk yaşamış, taraftasıyla, takımıyla, hocasıyla çok özel bir takım. Buna karşı bizim çok iyi mücadele etmemiz gerekiyordu. Sahada şut atan, orta yapan, üreten bir Elazığspor vardı. Bu anlamda mutluyuz. Ama hakem bütün haklarını karşı tarafa kullandı. Kalecimiz beyin sarsıntısı geçirdi pozisyonda kart bile göstermedi. Penaltı pozisyonunda Ozan çok profesyonel bir hareketle penaltıyı kazandırdı. Bugün kazanmak istiyorduk. Bir puanda Bursaspor gibi bir takım karşısında önemliydi.