Bursaspor'dan Ozan İpek mesajı

Bursaspor'dan Ozan İpek mesajı

Süper Lig'de henüz puanla tanışamayan Bursaspor, Ozan İpek'i Antalyaspor'a gönderdi. Bursaspor kulübünden yapılan açıklamada Ozan İpek'in sözleşmesinin karşılıklı olarak feshedildiği duyuruldu.

2015.08.31 18:05 - Son Güncellenme: 2015.08.31 18:15 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor'dan Ozan İpek mesajı

Kulüpten yapılan resmi açıklama ise şu şekilde;

"2008-2009 sezonunun ikinci yarısından itibaren kulübümüzle sözleşme imzalayan ve 2009-2010 sezonunda elde ettiğimiz Süper Lig şampiyonluğunda büyük emeği olan Ozan İpek'e kulübümüze vermiş olduğu emeklerden dolayı teşekkür eder, bundan sonraki futbol yaşantısında başarılar dileriz."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.08.31 18:05 - Son Güncellenme: 2015.08.31 18:15 - HABER MERKEZİ
A