Bursaspor'da Ziraat Türkiye Kupası mesaisi başladı

Bursaspor'da Ziraat Türkiye Kupası mesaisi başladı

Bursaspor, Ziraat Türkiye Kupası 3.Turu'nda Çarşamba günü karşılaşacağı Tepecikspor maçının hazırlıklarına ara vermeden başladı.

2014.10.26 13:16 - Son Güncellenme: 2014.10.26 13:18 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor'da  Ziraat Türkiye Kupası mesaisi başladı

Dün oynanan Balıkesirspor maçında ilk 11'de mücadele eden futbolcular kondisyon salonunda çalışırken, diğer oyuncular yardımcı antrenörler Şeref Çiçek ve Miguel Peiro Montanana eşliğinde çalıştılar.

Topla yapılan ısınma hareketlerinin ardından 5'e 2 top kapma çalışması yapan yeşil-beyazlı oyuncular, daha sonra şut çalışması yaptı.

Yeşil-beyazlı ekip, yarın yapacağı antrenman ile Tepecikspor maçının hazırlıklarını sürdürecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.10.26 13:16 - Son Güncellenme: 2014.10.26 13:18 - HABER MERKEZİ
A