Bursaspor'da sistem oturdu!
Timsah, ligin ilk yarısının en az gol yiyen takımı olan Eskişehirspor filelerini iki maçta 7 kez sarstı.
2014.01.27 09:48 - Son Güncellenme: 2014.01.27 09:59 - Spor - HABER MERKEZİ
Bursaspor`da farklı biten Eskişehirspor maçları daha uzun bir süre konuşulacağa benziyor. Kupada 4-1`le mağlup ettiği rakibini bu kez ligin ikinci yarısının startında 3-1`le geçen Timsah`ta gol yollarındaki dinanizimde kendinden söz ettiriyor. Ligin ilk yarısında fileleri 15 kez sarsılan ve bu özelliğiyle ligin en az gol yiyen takımı olan Eskişehirspor, Bursaspor`dan iki maçta toplam 7 gol yedi.
FERHAT VE OZAN TUFAN!
Ertuğrul Sağlam`ın takımına karşı hücum bölgesinde oldukça etkili bir performans gösteren Timsah`ta özellikle kanatlardan gelen toplar ve duran toplardaki etkinlikte dikkat çekti. Ferhat`ın diğer maçlara oranla daha aktif olması ve Ozan Tufan`ın sağ kanatta oldukça iyi bir performans göstermesi camianın yüzünü güldürdü. Fernandao ve Sestak`ın da artan performansı takıma artı bir değer kattı.
Kaynak:OLAY