Bursaspor'da Pablo Batalla galibiyeti değerlendirdi

Bursaspor'da Pablo Batalla galibiyeti değerlendirdi

Bursaspor'un Kayserispor'u 3-1 mağlup ettiği maçın mimarı Pablo Martin Batalla galibiyeti değerlendirdi.

2016.09.16 22:54 - Son Güncellenme: 2016.09.16 23:01 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor'da Pablo Batalla galibiyeti değerlendirdi

Maç sonu yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulunan Batalla:

"Benim için ekstra bir maç değildi. Her zamanki halim diyebilirim. Ama biz beraberlikle yetinmedik. Galibiyeti istedik ve aldık. Herkesin yaptığını yaptım. Herkes 10 kişi kaldıktan sonra elinden geleni yaptı. Belki 1-1'i korusak bizim için yeterli olabilirdi. Son haftalarda gösteriyoruz ki bizim çok büyük bir kalbimiz var. Jorquera girdi, gol attı. Sercan girdi, gol attı.Arkadaşlarımız sakatlandı, 1 kişi de eksik kaldık. Bu sezon Bursaspor'da olan bir şey devreye girdi: kalp ve karakter.Gelecek ortalara güveniyorum. Beklediğim ortalar da geliyor. Ama şunu belirteyim, ben santrfor değilim." dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.09.16 22:54 - Son Güncellenme: 2016.09.16 23:01 - HABER MERKEZİ
A