Bursaspor'da neşeli antrenman
Bursaspor, Spor Toto Süper Lig'in 3. haftasında kendi evinde oynayacağı Beşiktaş maçının hazırlıklarını sabah saatlerindeki antrenmanla sürdürdü.
2014.09.18 12:35 - Son Güncellenme: 2014.09.18 14:04 - Spor - HABER MERKEZİ
Antrenmanda yeşil-beyazlı oyuncuların neşeli oldukları gözlendi.
Özlüce Tesisleri'nde, teknik direktör Şenol Güneş yönetimindeki antrenman topla birlikte yapılan ısınma hareketleriyle başladı. Ardından taktik ağırlıklı çalışmalar gerçekleştiren yeşil-beyazlı futbolcuların bir hayli neşeli oldukları gözlendi.
Antrenmana Gençlerbirliği maçında burnu kırılan ve 3 ay maskeyle çalışacak olan Ozan İpek katılmadı.
İLGİLİ GALERİ