"Bursaspor'da kalmak istiyorum"

"Bursaspor'da kalmak istiyorum"

Galatasaray`la sözleşmesinin devam ettiğini belirten Sercan Yıldırım "Bursaspor`da mutluyum. İlerleyen günlerde bir takım gelişmeler olacaktır" dedi.

2014.06.01 15:03 - Son Güncellenme: 2014.06.01 15:04 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Bursaspor'da kalmak istiyorum"

Geçen sezon yarım dönem Bursaspor`da kiralık olarak forma giyen Sercan Yıldırım, yeşil beyazlı camianın içinde bulunmaktan mutlu olduğunu söyledi.

Galatasaray`la 3 yıllık sözleşmesi bulunduğu ifade eden tecrübeli futbolcu "Bursaspor`da iyi bir yarım sezon geçirdiğime inanıyorum. Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım. Bursaspor`da mutluyum ve kalmak istiyorum. Yeni bir hoca ve yeni bir yönetim var. İlerleyen günlerde bir takım gelişmeler olacaktır. Her iki tarafta içinde hayırlı olsun" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.06.01 15:03 - Son Güncellenme: 2014.06.01 15:04 - HABER MERKEZİ
A