Bursaspor'da istifa!
Bursaspor Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Yüksel Çolak, görevinden istifa ettiğini açıkladı.
2014.01.13 16:14 - Son Güncellenme: 2014.01.13 16:17 - Spor - HABER MERKEZİ
Çolak, AA muhabirine yaptığı açıklamada, gördüğü lüzum üzerine Erkan Körüstan başkanlığındaki yönetim kurulundan istifa ettiğini söyledi.
İstifa dilekçesini Bursaspor Kulübü'ne gönderdiğini belirten Çolak, detaylarla ilgili konuşmak istemediğini kaydetti.