Bursaspor'da Giresunspor mesaisi başladı

Bursaspor'da Giresunspor mesaisi başladı

TFF 1.Lig'in 20'nci haftasında Giresunspor'la deplasmanda karşılaşacak olan Bursaspor, Altınordu maçı sonrası ara vermeden çalışmalara başladı.

2021.02.01 13:47 - Son Güncellenme: 2021.02.01 13:48 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor'da Giresunspor mesaisi başladı

Bursaspor, TFF 1.Lig'in 20'nci haftasında deplasmanda karşılaşacak Giresunspor maçı hazırlıklarına başladı. Dün akşam oynanan karşılaşmada Altınordu'ya 2-1 yenilen yeşil beyazlı takımda morallerin bozuk olduğu gözlendi. Teknik Direktör Mustafa Er gözetiminde gerçekleşen antrenman,1 saat 20 dakika sürdü.

Isınma ve koordinasyon hareketleriyle başlayan idman, dar alanda pas pres çalışmalarıyla devam etti. Son bölümde ise yarı sahada çift kale maç yapıldı. Altınordu maçında görev alan futbolcularımız da yenileme çalışmaları yaparak antrenmanı tamamladı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2021.02.01 13:47 - Son Güncellenme: 2021.02.01 13:48 - HABER MERKEZİ
A