Bursaspor'da 3 puan sevinci

Bursaspor'da 3 puan sevinci

BURSASPOR, Spor Toto Süper Lig'in 13'üncü haftasında deplasmanda Sanica Boru Elazığspor'u 2-1 mağlup eden yeşil beyazlı futbolcular maç sonrası yaptığı açıklamalarda 3 puanla döndükleri için mutlu olduklarını dile getirdi.

2013.11.30 11:11 - Son Güncellenme: 2013.11.30 11:12 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor'da 3 puan sevinci

BURSASPOR, Spor Toto Süper Lig'in 13'üncü haftasında deplasmanda Sanica Boru Elazığspor'u 2-1 mağlup eden yeşil beyazlı futbolcular maç sonrası yaptığı açıklamalarda 3 puanla döndükleri için mutlu olduklarını dile getirdi.

ŞAMİL: PATATES TARLASINDA OYNADIK

Bursaspor'un orta saha oyuncusu Şamil Çinaz, 3 puan aldıkları için mutlu olduklarını ifade etti. Şamil, "Saha şartları çok kötüydü. Sanki 'Patates tarlasında' oynadık. Buna rağmen çok önemli 3 puan aldığımız için çok mutluyuz. Maça iyi başladık 1-0'ı bulduk. Sonra bir kopukluk oldu. Daha sonra ikinci yarı top kontrolü bizdeyken iyiydik. Kırmızı karttan sonra sıkıntılı süreç yaşadık ama önemli olan 3 puan. Belluschi'nin golü de harikaydı onu da tebrik ediyorum" diye konuştu.

MURAT: "DAHA İYİ OLACAĞIZ"

Murat Yıldırım da, zeminin çok kötü olduğunu buna rağmen aldıkları 3 puanın büyük önemi bulunduğunu söyledi, Yıldırım, "Daha da iyi olacağız" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.30 11:11 - Son Güncellenme: 2013.11.30 11:12 - HABER MERKEZİ
A