Bursaspor camiası iftar sofrasında buluştu
Bursaspor'da birlik ve beraberlik mesajı verilen bir iftar programı düzenlendi. Kulüp Başkanı Enes Çelik, yönetim kurulu üyeleri, teknik heyet ve futbolcular iftar yemeğinde bir araya geldi.
2026.03.05 22:27 - Son Güncellenme: 2026.03.05 22:30 - Spor - HABER MERKEZİ
Ramazan ayının manevi atmosferinde gerçekleştirilen organizasyonda yeşil-beyazlı camia aynı sofrayı paylaşarak hem kaynaşma fırsatı buldu hem de sezonun geri kalan bölümü öncesinde birlik mesajı verdi.

Bursaspor yönetimi, Ramazan ayı vesilesiyle düzenlenen bu tür buluşmaların kulüp içindeki birlik ve beraberliği güçlendirdiğini vurgularken, sezon hedeflerine ulaşmak için tüm camianın aynı hedef doğrultusunda kenetlendiği mesajı verildi.

