Bursaspor Belediye'yi gözüne kestirdi
Bursaspor, bir günlük izinin ardından bugün akşam saatlerinde yaptığı antrenmanla İstanbul Büyükşehir Belediyespor maçı hazırlıklarına başladı.
2012.04.17 20:21 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam nezaretinde gerçekleşen antrenman yaklaşık 1 buçuk saat sürdü. Tüm oyuncuların katıldığı ve ısınma hareketleriyle başlayan antrenman, tempolu koşularla devam etti. Antrenmanın son bölümünde ise 5'e 2 pas pres çalışması ve yarı sahada çift kale maç yapıldı. Dün oynanan A2 mücadelesinde forma giyen futbolcular takımdan ayrı çalışarak antrenmanı tamamladı.
Bursaspor, yarın yapacağı antrenmanla çalışmalarını sürdürecek.