Bursaspor Belediye'yi gözüne kestirdi

Bursaspor Belediye'yi gözüne kestirdi

Bursaspor, bir günlük izinin ardından bugün akşam saatlerinde yaptığı antrenmanla İstanbul Büyükşehir Belediyespor maçı hazırlıklarına başladı.

2012.04.17 20:21 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor Belediye'yi gözüne kestirdi

Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam nezaretinde gerçekleşen antrenman yaklaşık 1 buçuk saat sürdü. Tüm oyuncuların katıldığı ve ısınma hareketleriyle başlayan antrenman, tempolu koşularla devam etti. Antrenmanın son bölümünde ise 5'e 2 pas pres çalışması ve yarı sahada çift kale maç yapıldı. Dün oynanan A2 mücadelesinde forma giyen futbolcular takımdan ayrı çalışarak antrenmanı tamamladı.
Bursaspor, yarın yapacağı antrenmanla çalışmalarını sürdürecek. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.04.17 20:21 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A