Bursaspor Başkanı Ali Ay, Dortmund'dan davet aldıklarını söyledi

Bursaspor Başkanı Ali Ay, Dortmund'dan davet aldıklarını söyledi

Bursaspor Başkanı Ali Ay, Alman takımları ile işbirliğine gideceklerini belirterek, Borussia Dortmund kulübünden davet aldıklarını söyledi.

2016.03.11 10:16 - Son Güncellenme: 2016.03.11 10:21 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor Başkanı Ali Ay, Dortmund'dan davet aldıklarını söyledi

Yeşil-beyazlı kulübün başkanı Ali Ay, idari yapı ve altyapı hakkında Alman kulüpleri ile işbirliği yapacaklarını açıkladı. Başkan Ay, "Ben tahsilimi Avrupa'da yaptım. Alman takımları ile işbirliğini gideceğiz. Dortmund bizi davet etti, gidip görüşeceğiz ve ortak çalışmalar yapacağız. Dortmund ile istişare edeceğiz. İlk olarak idari ve altyapı yönünde çalışmalarımız olacak" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.11 10:16 - Son Güncellenme: 2016.03.11 10:21 - HABER MERKEZİ
A