Bursaspor, Avusturya'daki ikinci antrenmanını gerçekleştirdi

Bursaspor, Avusturya'daki ikinci antrenmanını gerçekleştirdi

Yeni sezon hazırlıkları kapsamında Avusturya'nın Windischgarsten kasabasına giden Bursaspor, dün yerel saatle 21.00'da ilk antrenmanını yaptı.

2016.07.20 15:52 - Son Güncellenme: 2016.07.20 17:45 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor, Avusturya'daki ikinci antrenmanını gerçekleştirdi

Bursaspor, bugün sabah saatlerinde ise ikinci antrenmanını yaparak çalışmalarını sürdürdü. Teknik Direktör Hamza Hamzaoğlu yönetiminde gerçekleşen çalışma 1 saat 30 dakika sürdü.

Isınma hareketleriyle başlayan antrenman 6'ya 3 kontrol pas oyunu ve topla yapılan koordinasyon çalışması ile devam etti. Son bölüm de yarı sahada çift kale maç ile tamamlandı.

Sakatlığı bulunan futbolculardan Merter Yüce, Emre Taşdemir ve Şamil Çınaz takımdan ayrı düz koşu yaptı. Bursaspor, yeni sezon hazırlıklarını akşam yapacağı antrenmanla sürdürecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.07.20 15:52 - Son Güncellenme: 2016.07.20 17:45 - HABER MERKEZİ
A