Bursaspor ara vermedi
Bursaspor, bu sabah Özlüce Tesisleri'nde yaptığı antrenmanla Orduspor maçının hazırlıklarına başladı.
2013.04.28 13:19 - Son Güncellenme: 2013.04.28 13:20 - Spor - HABER MERKEZİ
Teknik direktör Hikmet Karaman nezaretinde gerçekleşen antrenman 1 saat 15 dakika sürdü. Isınma koşularıyla başlayan antrenman 25 dakika süren tempolu koşularla devam etti. Cumartesi akşamı oynanan Akhisar Belediyespor maçında forma giyen futbolcular antrenmanı tempolu koşularla tamamladı. Diğer oyuncular ise yarı sahada çift kale maç yaptı.
BELLUSCHİ'YE 4 DİKİŞ ATILDI
Akhisar Belediyespor maçında darbe aldığı sol ayağına 4 dikiş atılan Fernando Belluschi, antrenmana katılmadı. Sol dizinde ağrıları olan Gökçek Vederson ise takımdan ayrı çalıştı.
Bursaspor, yarını izinli olarak geçirecek ve salı günü yapacağı antrenmanla çalışmalarını sürdürecek.