Bursaspor'a seyirci yasağı!

Bursaspor'a seyirci yasağı!

PFDK, Bursaspor'a 1 maç deplasmanda seyircisiz oynama cezası verdi.

2024.02.08 22:24 - Son Güncellenme: 2024.02.08 22:38 - Spor - SERKAN YETİŞMİŞOĞLU
A
Bursaspor'a seyirci yasağı!

Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK), Bursaspor'a 1 maç deplasmanda seyircisiz oynama cezası verdi.

PFDK, İzmir'deki Altınordu deplasmanında Bursaspor taraftarının çirkin ve kötü tezahüratı nedeniyle deplasmanda 1 maç seyircisiz oynama ve 6 bin lira para cezası kesti.

PFDK'dan yapılan açıklama şöyle:

"BURSASPOR Kulübünün, 04.02.2024 tarihinde oynanan ALTINORDU-BURSASPOR TFF 2. Lig Beyaz Grup müsabakasında, taraftarlarının neden olduğu çirkin ve kötü tezahürat nedeniyle ve bu eylemin aynı sezon içinde misafir kulüp olduğu müsabakada 5. kez gerçekleştirilmesinden dolayı 1 RESMİ MÜSABAKAYI DEPLASMANDA SEYİRCİSİZ OYNAMA ve 6.000 lira PARA CEZASI ile cezalandırılmasına karar verildi."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.02.08 22:24 - Son Güncellenme: 2024.02.08 22:38 - SERKAN YETİŞMİŞOĞLU
A