Bursaspor'a prim dopingi!
Kamat yönetimi, yeşil-beyazlı futbolcuların biriken primlerini yatırdı.
2020.11.06 18:06 - Son Güncellenme: 2020.11.06 18:06 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN
Ankaraspor deplasmanı için bugün öğleden sonra Başkent'in yolunu tutan Bursaspor'a prim dopingi geldi...
Erkan Kamat yönetimi, yeşil-beyazlı futbolcuların biriken 1 beraberlik ve 2 galibiyet primini dün hesaplarına yatırdı.
21 BİN LİRA PRİM...
Buna göre, Tuzlaspor beraberliği ile Balıkesirspor ve Boluspor galibiyetlerinin toplam 21 bin lira tutan primlerinin yattığı öğrenildi.
Timsah'ın;
Ziraat Türkiye Kupası 3.Turu'nda Karşıyaka'yı penaltılarla elemenin verdiği morale, prim dopingi de eklenince, Bursasporlu futbolcular, Başkent'e yüksek bir moralle gittiler.