Bursaspor'a moral yemeği

Bursaspor'a moral yemeği

Ligin 12. haftasında pazar günü sahasında Kırşehir FSK'yi konuk edecek Bursaspor, maç öncesinde moral yemeğinde bir araya geldi.

2023.11.03 20:15 - Son Güncellenme: 2023.11.03 20:17 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor'a moral yemeği

Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'nde düzenlenen yemeğe Başkan Recep Günay, 2. Başkan Metin Genç, Futbol Şube Sorumlusu Sedat Topaloğlu, yönetim kurulu üyeleri Necati Kosovalı, İbrahim Kaçal, Sportif Direktör Mustafa Gönden, Teknik Direktör Murat Sözkesen, teknik heyet ve futbolcular katıldı.

Moral yemeğinin neşeli bir ortamda geçtiği bildirildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2023.11.03 20:15 - Son Güncellenme: 2023.11.03 20:17 - HABER MERKEZİ
A