Bursaspor'a moral yemeği
Bursaspor Kulübü yemekte bir araya geldi.
2023.09.08 20:02 - Son Güncellenme: 2023.09.08 21:13 - Spor - HABER MERKEZİ
Bursaspor'un paylaşımı şu şekilde; Ligin 3. haftasında sahamızda Ankaraspor ile karşılaşacak olan takımımız yemekte buluştu.
Özlüce İbrahim Yazıcı Tesislerimizde düzenlenen organizasyona Yönetim Kurulu Üyelerimiz, A takım Futbolcularımız, teknik heyetimiz ve A takım personelimiz katıldı. Desteklerinden ötürü Tarım Et'e ve Yusuf Sarıoğlu'na teşekkürlerimizi sunuyoruz.


