"Bursaspor'a karşı kazanmak istiyorduk ama olmadı"

"Bursaspor'a karşı kazanmak istiyorduk ama olmadı"

GAZİANTEPSPOR Yardımcı Antrenörü Tamer Tuna, kazanmak istedikleri maçtan bir puan aldıklarını söyledi.

2013.12.28 18:43 - Son Güncellenme: 2013.12.28 18:44 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Bursaspor'a karşı kazanmak istiyorduk ama olmadı"

TUNA: KAZANMAK İSTİYORDUK

Gaziantepspor Yardımcı Antrenörü Tamer Tuna, 0-0 biten karşılaşmanın galip gelmek isteyen iki takımın mücadelesi olduğunu ifade ederek, "Bugün çok kazanmak istedik. Ancak karşımızda iyi bir Bursaspor vardı ve onlar da kazanmak istedi. Maçın geneline bakıldığında iki disiplinli takımın mücadelesini gördük. Geride kalan 6 haftada 4 galibiyet, 1 mağlubiyet ve 1 beraberliğin hedeflerimiz adına çok önemli olduğunu söyleyebiliriz. Gaziantepspor'u küme düşmemeye oynayan takım olmaktan ziyade üst sıraya oynayan takımlar arasında olması adına başarı elde ettik" diye konuştu.

Tuna, teknik heyetin göreve devamına ilişkin kararın ise kulübün 12 Ocak tarihinde yapılacak olağanüstü kongre sürecinin ardından netlik kazanacağını kaydetti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.28 18:43 - Son Güncellenme: 2013.12.28 18:44 - HABER MERKEZİ
A