Bursaspor'a 30 bin lira ceza
Bursaspor, Giresunspor maçı nedeniyle cezalandırıldı.
2020.07.07 19:04 - Son Güncellenme: 2020.07.07 19:10 - Spor - HABER MERKEZİ
PFDK'dan yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı:
"- BURSASPOR Kulübünün, 30.06.2020 tarihinde oynanan GİRESUNSPOR-BURSASPOR TFF 1. Lig müsabakasında, yedek kulübesi ile yedek kulübesi arkasındaki tribünde ve protokol tribününde yer alan mensuplarının, sosyal mesafe kuralına uymamasından dolayı talimatlara aykırılık nedeniyle 18.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,
Aynı müsabakada BURSASPOR Kulübünün, mensuplarının maske takma zorunluluğuna uymamasından dolayı talimatlara aykırılık nedeniyle 12.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına karar verildi."