Bursaspor 50'nci yıl sergisi yarın açılacak
BURSASPOR Kulübünün 50'nci Kuruluş Yıl kutlamaları başlıyor. Yeşil beyazlıların ilk organizasyonu, Kent Müzesi'nde 3 ay boyunca sergilenecek olan 50'nci Yıl Fotoğraf Sergisi olacak.
2013.04.28 14:37 - Son Güncellenme: 2013.04.28 14:39 - Spor - HABER MERKEZİ
Bursaspor'u yakından takip eden Bursa'daki gazetecilerin çektiği fotoğrafların yer aldığı sergi, 3 ay boyunca açık kalacak. Sergide aynı zamanda Bursaspor'un tarihinde kazandığı en önemli 6 kupa özel bir bölmede ilk kez sergilenecek. Serginin açılışı yarın saat 16.00'da Heykel semtinde bulunan Bursa Kent Müzesi'nde yapılacak.