Bursaspor 3 puana kilitlendi
Bursaspor, bugün akşam saatlerinde basına kapalı olarak yaptığı antrenmanla SB Elazığspor maçı hazırlıklarını sürdürdü.
2012.09.19 19:18 - Son Güncellenme: 2012.09.19 19:19 - Spor - HABER MERKEZİ
Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam nezaretinde çalışan takımımız yaklaşık 1 buçuk saat süren bir antrenman gerçekleştirdi.
Isınma koşularıyla başlayan antrenman dar alanda pas çalışması ile devam etti. Daha sonra tam sahada 10 pas 1 gol çalışması yapan takım, antrenmanın son bölümünde yarı sahada çift kale maç yaptı.
Sakatlıkları devam eden oyunculardan Alfred N'Diaye ve Serdar Aziz, fizyoterapist Recep Lokmaoğlu eşliğinde takımdan ayrı olarak çalıştı.
Bursaspor, yarın akşam saatlerinde yapacağı antrenmanla SB Elazığspor maçı hazırlıklarını sürdürecek.