Bursaspor 2. Başkanı Emir Çokçağlayan'dan Düzcespor maçı açıklaması
Bursaspor 2. Başkanı Emir Çokçağlayan Düzcespor karşılaşmasında Bursaspor taraftarının yaşadığı olumsuz durum hakkında suç duyurusunda bulunduklarını açıkladı.
2024.09.07 22:15 - Son Güncellenme: 2024.09.07 23:59 - Spor - SOSYAL MEDYA
Bursaspor 2. Başkanı Emir Çokçağlayan Düzcespor karşılaşmasında Bursaspor taraftarının yaşadığı olumsuz durum hakkında suç duyurusunda bulunduklarını açıkladı.
Çokçağlayan'ın açıklaması şöyle;
Bugün oynanan Düzcespor karşılaşmasında taraftarımıza karşı haksız kin ve nefretle orantısız şiddet kullanarak görevini kötüye kullanan bazı emniyet mensupları hakkında suç duyurusunda bulunduğumuzu kamuoyuna saygıyla bildiririz.
Bugün oynanan Düzcespor karşılaşmasında taraftarımıza karşı haksız kin ve nefretle orantısız şiddet kullanarak görevini kötüye kullanan bazı emniyet mensupları hakkında suç duyurusunda bulunduğumuzu kamuoyuna saygıyla bildiririz.
-- Emir Cokcaglayan🇹🇷 (@CokcaglayanEmir) September 7, 2024