Bursalılara sorduk... Ne kadar borcunuz var?
Söz Bursalılarda programında bu kez vatandaşlara "Ne kadar borcunuz var?" sorusunu yönelttik. İşte aldığımız cevaplar. Söz Bursalılarda...
2023.06.05 08:36 - Son Güncellenme: 2023.06.05 09:00 - Bursa Bölge - SİMLANUR İNCE
SİMLANUR İNCE / BURSADA BUGÜN
Türkiye'de uzun bir süredir yüksek enflasyon sorunu var. Vatandaşlar da bu durumda zaman zaman maddi sıkıntılar yaşayıp borca yöneliyor. Biz de Bursalı vatandaşlara bu kez "Ne kadar borcunuz var?" diye sorduk. Kimi vatandaş yüksek rakamlarda borcu olduğunu belirtirken kimisi de hiç borcu olmadığını ve borç yapmaktan hoşlanmadığını dile getirdi. Söz Bursalılarda...

"KREDİ ÇEKTİM, ÜZERİNE EKLENEREK 250 BİN OLDU"
250 bin civarı borcu olduğunu söyleyen vatandaş, "11 saat ayaktayım. 8 bin 500 lira maaş alıyorum ve yetmiyor. Kredi kartı kullanmıyorum ama zamanında kredi çektim ve üzerine eklenerek 250 bin oldu. Anca emekli olunca ödemeye başlayacağım oradan kesintiye uğrayacak" dedi.

"O KARTTAN, O KARTA YAŞIYORUM"
Kredi kartı borçları olduğunu belirten vatandaş ise ne kadar borcu olduğunu belirtmek istemedi ve "Çok borcum yok, hesaplı yaşıyorum. Emekliyim, kendi evim var. O karttan, o karta yaşıyorum" diye konuştu.

"HİÇ BORÇLU KALMAM, YARIN ÖLÜRSEK NE OLACAK?"
Hiç borcu olmadığının altını çizen vatandaş, "Ben de borç olmaz. Çok param var. Kredi kartı kullanıyorum. Para da var, kartta var. Hepsi var. Hiç borçlu kalmam. Yarın ölürsen ne olacak?" diye belirtti.

"BU ÜLKEDE BU FAİZ ORANLARIYLA BÜYÜK MEBLAĞLI KREDİLERİN ALTINA GİRMEM"
Borçsuz yaşamayı öğrendiğini vurgulayan vatandaş ise, "Hiç borcum yok. Ne kredi kartı ne de kredi borcum var. Uzun yıllardır da kredi kartı kullanmıyorum. Maaşımda gayet yetiyor. Eşim de çalıştığı için bir şekilde geçiniyoruz. En son konut kredisi kullandım. Yaklaşık 120 ay ödedim, o da bitti. Bir daha bu ülkede bu faiz oranlarıyla büyük meblağlı kredilerin altına girmem" ifadelerini kullandı.