Bursalılara sorduk... İlk buluşmada hesabı kadın mı öder, erkek mi?

Bursalılara sorduk... İlk buluşmada hesabı kadın mı öder, erkek mi?

Söz Bursalılarda programında, bu hafta Bursalı vatandaşlara, "İlk buluşmada hesabı kadın mı ödemeli, yoksa erkek mi?" sorunu yönelttik. İşte aldığımız cevaplar...

2023.08.18 13:49 - Son Güncellenme: 2023.08.18 14:04 - Bursa Bölge - SADİYE GÜRSOY
A
Bursalılara sorduk... İlk buluşmada hesabı kadın mı öder, erkek mi?

SADİYE GÜRSOY / BURSADA BUGÜN

Yıllardır tartışma konusu olan ve asla çözülemeyen, çözülecek gibi de durmayan 'İlk buluşmada hesabı kim ödemeli?' sorusunu Bursalı vatandaşlar yanıtladı.

İşte aldığımız cevaplar. Söz Bursalılarda...

Mikrofon uzattığımız vatandaş, "Alman usulü temiz, fakat ilk kim atılırsa o ödemeli fark etmiyor" dedi.

Bir diğer vatandaş ise, "Hiçbir zaman kadına hesap ödetmedim. Bizim zamanımızda öyleydi" dedi.

İlk buluşmayı kahve içerek gerçekleştirdiğini söyleyen vatandaş, "Kahve ise erkek öder fakat hesabın miktarına göre değişir" dedi.

Geleneksel olarak erkeğin ödemesini söyleyen bir vatandaş, "Bizim masamızda bir şekilde ödenir hesap" dedi.

Kesinlikle erkek ödemeli diyen bir vatandaş ise, "İlk buluşmada erkek kesin ödemeli fakat alman usulü de olabilir" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2023.08.18 13:49 - Son Güncellenme: 2023.08.18 14:04 - SADİYE GÜRSOY
A