Bursalılar yasağın ardından sokağa çıktı

Bursalılar yasağın ardından sokağa çıktı

BURSA'da, iki günlük sokağa çıkma yasağının sona ermesiyle birlikte cadde ve meydanlarda yoğunluk yaşandı.

2020.04.13 01:44 - Son Güncellenme: 2020.04.13 01:50 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursalılar yasağın ardından sokağa çıktı
04:25 Bursalılar yasağın ardından sokağa çıktı - 2

İLGİLİ VİDEO

Bursalılar yasağın ardından sokağa çıktı - 2

04:46 Bursalılar yasağın ardından sokağa çıktı

İLGİLİ VİDEO

Bursalılar yasağın ardından sokağa çıktı

İçişleri Bakanlığı tarafından 30 büyükşehir ve Zonguldak'ı kapsayan 31 ilde ilan edilen sokağa çıkma yasağı saat 00.00 itibariyle son buldu.

2 gün süren sokağa çıkma yasağının sona ermesiyle birlikte Bursa'da, cadde, sokak ve meydanlarda yoğunluk yaşandı.

Gece yarısı evlerinden çıkan çok sayıda vatandaş, 15 Temmuz Demokrasi Meydanı, Heykel Atatürk Caddesi, İzmir-Ankara karayolu ve Kent Meydanı'nda yoğunluk yaşanmasına neden oldu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2020.04.13 01:44 - Son Güncellenme: 2020.04.13 01:50 - HABER MERKEZİ
A