Bursalılar yasağın ardından sokağa çıktı
BURSA'da, iki günlük sokağa çıkma yasağının sona ermesiyle birlikte cadde ve meydanlarda yoğunluk yaşandı.
2020.04.13 01:44 - Son Güncellenme: 2020.04.13 01:50 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
04:25
İLGİLİ VİDEO
Bursalılar yasağın ardından sokağa çıktı - 2
04:46
İLGİLİ VİDEO
Bursalılar yasağın ardından sokağa çıktı
İçişleri Bakanlığı tarafından 30 büyükşehir ve Zonguldak'ı kapsayan 31 ilde ilan edilen sokağa çıkma yasağı saat 00.00 itibariyle son buldu.

2 gün süren sokağa çıkma yasağının sona ermesiyle birlikte Bursa'da, cadde, sokak ve meydanlarda yoğunluk yaşandı.

Gece yarısı evlerinden çıkan çok sayıda vatandaş, 15 Temmuz Demokrasi Meydanı, Heykel Atatürk Caddesi, İzmir-Ankara karayolu ve Kent Meydanı'nda yoğunluk yaşanmasına neden oldu.
