Bursalılar şubat ayında yüzdü

Bursalılar şubat ayında yüzdü

Şubat ayı olmasına rağmen hava sıcaklarının mevsim normallerinin üzerinde seyretmesi nedeniyle Orhangazi'de vatandaşlar kendilerini piknik alanlarına attı. İznik gölü kıyısına gelen bir grup çocuk ise İznik gölünde yüzdü.

2023.02.25 20:06 - Son Güncellenme: 2023.02.25 20:21 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
A
Bursalılar şubat ayında yüzdü
00:37 Bursalılar şubat ayında yüzdü

İLGİLİ VİDEO

Bursalılar şubat ayında yüzdü

FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN

Son yılların en sıcak kış mevsimini yaşadığımız şu günlerde, Bursa'da yazdan kalma günler yaşanıyor.

Son bir haftada güneşli havaların etkisini göstermesiyle sıcaklığın 22 dereceyi bulduğu Bursa'nın  Orhangazi ilçesinde hafta sonu havanın güzel olmasını fırsat bilen ilçe halkı Nadır Piknik alanı ile İznik gölü kıyısına akın etti.

İznik gölü kıyısına gelen bir grup çocuk ise suyun soğuk olma ihtimalini düşünmeden kendilerini gölün serin sularına bırakıp dakikalarca yüzdü.

 Çocukların uzun süre gölde yüzmesini  çevredeki vatandaşlar ise şaşkınlık içinde izledi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2023.02.25 20:06 - Son Güncellenme: 2023.02.25 20:21 - FATİH MISIR
A