Bursalılar şubat ayında yüzdü
Şubat ayı olmasına rağmen hava sıcaklarının mevsim normallerinin üzerinde seyretmesi nedeniyle Orhangazi'de vatandaşlar kendilerini piknik alanlarına attı. İznik gölü kıyısına gelen bir grup çocuk ise İznik gölünde yüzdü.
2023.02.25 20:06 - Son Güncellenme: 2023.02.25 20:21 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
İLGİLİ VİDEO
Bursalılar şubat ayında yüzdü
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
Son yılların en sıcak kış mevsimini yaşadığımız şu günlerde, Bursa'da yazdan kalma günler yaşanıyor.
Son bir haftada güneşli havaların etkisini göstermesiyle sıcaklığın 22 dereceyi bulduğu Bursa'nın Orhangazi ilçesinde hafta sonu havanın güzel olmasını fırsat bilen ilçe halkı Nadır Piknik alanı ile İznik gölü kıyısına akın etti.

İznik gölü kıyısına gelen bir grup çocuk ise suyun soğuk olma ihtimalini düşünmeden kendilerini gölün serin sularına bırakıp dakikalarca yüzdü.
Çocukların uzun süre gölde yüzmesini çevredeki vatandaşlar ise şaşkınlık içinde izledi.

