Bursalılar seçim sonuçları hakkında ne düşünüyor? 2. turda sandığa gidecek mi?

Bursalılar seçim sonuçları hakkında ne düşünüyor? 2. turda sandığa gidecek mi?

14 Mayıs Cumhurbaşkanlığı ve 28. Dönem Milletvekilliği seçimleri sona erdi. Cumhurbaşkanı adaylarının yeterli oya sahip olamaması nedeniyle seçim 2. tura kaldı. Bizde Bursalı vatandaşlara, "Seçim sonuçları hakkında ne düşünüyorsunuz 2. turda sandığa gidecek misiniz?" diye sorduk. İşte aldığımız cevaplar, Söz Bursalılarda...

2023.05.17 09:41 - Son Güncellenme: 2023.05.17 10:11 - Bursa Bölge - SİMLANUR İNCE
A
Bursalılar seçim sonuçları hakkında ne düşünüyor? 2. turda sandığa gidecek mi?

SİMLANUR İNCE / BURSADA BUGÜN

Türkiye 14 Mayıs'ta Cumhurbaşkanlığı ve 28. Dönem Milletvekillerini belirlemek üzere sandığa gitti. 28. Dönem Milletvekilleri belirlendi fakat 13. Cumhurbaşkanlığı seçimleri henüz sonuçlanamadı. Cumhurbaşkanı adaylarının yeterli oya sahip olamamasıyla Türkiye 28 Mayıs'ta tekrar sandığa gidecek. Biz de Bursalı vatandaşlara, "Seçim sonuçları hakkında ne düşünüyorsunuz? 2. turda sandığa gidecek misiniz?" diye sorduk. İşte aldığımız cevaplar, Söz Bursalılarda...

"BİR HİLE VAR"

Seçim sonuçlarında bir hile olduğunu düşündüğünü aktaran vatandaş, 2. tur için tekrar oy kullanacağını söyledi.

"TAM BEKLEDİĞİMİZ GİBİ OLDU"

Seçim sonuçlarının 2. Tura kalmasının daha iyi olduğunu söyleyen vatandaş, "Sonuçlar tam beklediğimiz gibi oldu. 2. turda tekrar oyumu kullanacağım ve daha güçlü olacak" dedi.

"REİS İÇİN CANIMI VERİRİM"

2. turda sandığa gideceğini dile getiren vatandaş, "Reis için canımı veririm. Seçim ilk turda biterdi ama oyunbozanlık yaptılar. PKK'yı Türkiye'ye mi indirsinler? Bayrağımızı mı indirsinler? Ezanı mı dindirsinler? Müslüman bir insana yakışır mı? Ben de istedim Reis değişsin ama Reis gibi bir Reis gelsin. CHP gibi değil" diye konuştu.

"REİS'İN İLK TURDA ALMASI LAZIMDI"

Seçim sonuçlarının beklentisinin aşağısında olduğunu belirten vatandaş, "Reis'in ilk turda alması lazımdı. 2. Tura kalmasını beklemiyordum ama sandığa gideceğim. Oyum Reis'e" dedi.

"DEPREM BÖLGESİNDE AK PARTİ 1. PARTİ ÇIKTI"

Seçimin 2. Tura kalması hakkında Recep Tayyip Erdoğan'ın kazanacağını ifade eden vatandaş, "Ben depremzedeyim. Reis deprem bölgelerinde 1. Parti olarak çıktı. Devlet deprem bölgesine yardım etmeseydi 10 vilayette 1. Parti olarak çıkar mıydı?" diye belirtti.

"SANDIĞA MUHAKKAK GİDECEĞİZ"

2. turda Tayyip Erdoğan'ın alacağını söyleyen vatandaş, "Sandığa muhakkak gideceğiz. 2. tura kalmasını beklemiyordum. Sinan Oğan'ın oylarını Tayyip almaz. Öyle yamuk işleri sevmez. Ben Tayyip Erdoğan'ı destekliyorum. Tayyip Erdoğan 'Ben bu işten çekildim. Cumhuriyet Halk Partisi'ne oy ver' dese yine de oy vermem. Tayyip'i destekliyorum ama onu dinlemem. Sinan Oğan'ı destekleyen birisi ister CHP'ye gelsin. İsterse AK Parti'ye gelsin. Onun demesiyle vatandaş oy vermez. Vereceğini tahmin etmiyorum" ifadelerini kullandı.

"2. TURDA ERDOĞAN ALIR"

2. turda Tayyip Erdoğan'ın alacağını dile getiren genç, "Son olaylardan sonra 2. tura kalacağı belli olmuştu. Ama 2. turda Recep Tayyip Erdoğan'ın alacağını tahmin ediyoruz" dedi.

"2. TURDA SANDIĞA GİDECEĞİM, PES ETMEK YOK"

2. tura kalmasını beklemediğini belirten vatandaş, "Millet İttifakı'nın kazanacağını düşünüyordum ama maalesef istediğimiz gibi sonuç alınamadı. 2. Turda sandığa elbette gideceğim. Pes etmek yok. Mutlaka gitmemiz ve vatandaşlık görevini yerine getirmemiz gerek. 2. Turda yine Millet İttifakı'nı desteklemeyi düşünüyorum. Bu durumda Cumhur İttifakı daha şanslı gözüküyor ama burası Türkiye, ne olacağı hiç belli olmaz. 28 Mayıs'a kadar zaman var her şey değişebilir" diye konuştu.

"YENİDEN UMUTLANDIK, KILIÇDAROĞLU ALIR"

Seçim günü olumlu olmadığını söyleyen vatandaş, "Şimdi yeniden umutlandık. 2. turda Kılıçdaroğlu alır. Sandığa tabii ki gideceğim. Bu benim vatani görevim. En büyük görevim oy kullanmak. Mustafa Kemal Atatürk'ün bana verdiği en büyük yetki. Şu an çok heyecanlıyım. 28'inde sandığa gittiğimde de çok heyecanlı olacağım" dedi.

"ÇOĞU KİŞİ OY KULLANMAYA GİTMEYECEK"

Seçim sonuçlarından dolayı umutsuz olduğunu vurgulayan genç, "Çoğu kişi oy kullanmaya gitmeyecek. Ben oy kullanmaya gideceğim ama çoğunluğun anket sonuçlarına göre gitmeyeceğini gördüm" diye konuştu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2023.05.17 09:41 - Son Güncellenme: 2023.05.17 10:11 - SİMLANUR İNCE
A