Bursalılar oy vermeye başladı

Bursalılar oy vermeye başladı

Bursa'da yaşayan vatandaşlar Mahalli İdareler Genel Seçimleri için sandık başına giderek oy kullanmaya başladı. 

2019.03.31 08:56 - Son Güncellenme: 2019.03.31 09:50 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursalılar oy vermeye başladı
02:10 Bursalılar oy veriyor!

İLGİLİ VİDEO

Bursalılar oy veriyor!

02:59 Türkiye sandık başında!

İLGİLİ VİDEO

Türkiye sandık başında!

Mahalli İdareler Genel Seçimleri için oy kullanacak 2 milyon 176 bin 696 Bursalı sandık başına gitmeye başladı.

Sabah erken saatlerde sandık başına gelen vatandaşlar oylarını kullanmaya başladı.

Yapılan hazırlıkların ardından sabah 08.00'da başlayan oy verme işlemlerinde vatandaşlar, akşam saat 17.00'a kadar oylarını kullanmaya devam edebilecek. 

Güvenlik güçleri oy kullanılan okulların çevresinde önlemler aldı. 

Bursa'da 18 - 30 yaş arası oy kullanacak kişi sayısı 511 bin 810, ilk defa oy kullanacak kişi sayısı ise 33 bin 157 kişi olarak belirlendi. 

Nasıl oy kullanacağım? Seçim günü bu ayrıntılara dikkat!

İLGİLİ GALERİ

Nasıl oy kullanacağım? Seçim günü bu ayrıntılara dikkat!

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2019.03.31 08:56 - Son Güncellenme: 2019.03.31 09:50 - HABER MERKEZİ
A