Bursalılar meydanları dolduruyor, metro seferleri 19.00'dan sonra ücretsiz!

Bursalılar meydanları dolduruyor, metro seferleri 19.00'dan sonra ücretsiz!

15 Temmuz'da yapılan FETÖ'nün hain darbe girişiminin ardından Bursalılar Şehreküstü'nde (15 Temmuz Demokrasi Meydanı) buluşmayı sürdürüyor.

2016.07.27 18:22 - Son Güncellenme: 2016.07.27 18:27 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursalılar meydanları dolduruyor, metro seferleri 19.00'dan sonra ücretsiz!
03:24 Bursalılar meydanlarda FETÖ'ye tepki gösteriyor

İLGİLİ VİDEO

Bursalılar meydanlarda FETÖ'ye tepki gösteriyor

Bursa'da metro seferleri saat 19.00'dan itibaren sabaha kadar ücretsiz olacak. 

Bursalılar demokrasi nöbetini sürdürüyor. 

15 Temmuz'daki  FETÖ'nün hain darbe girişiminin ardından Bursalılar, bugün de Şehreküstü'nde (15 Temmuz Demokrasi Meydanı) buluşacak. 

Bursa'da metro seferleri ise yine tam gün değil, saat 19.00'dan sonra sabaha kadar ücretsiz olacak. 

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.07.27 18:22 - Son Güncellenme: 2016.07.27 18:27 - HABER MERKEZİ
A