Bursalılar hafta sonunda Kent Ormanına akın etti
Bursalı vatandaşlar yılın son sıcak günlerinde Kent Ormanına akın etti. Hava sıcaklığı mevsim normallerinin üzerinde seyrederken Bursalılar hafta sonunu Kent Ormanı'nda değerlendirdi.
2023.10.22 17:31 - Son Güncellenme: 2023.10.22 18:08 - Bursa Bölge - HÜSEYİN İZCİ
HÜSEYİN İZCİ / BURSADA BUGÜN
Kent Ormanındaki yoğunluk girişte başlarken vatandaşların çoğu mangal yaparak hafta sonunun tadını çıkardı.

BURSALILAR GÜZEL HAVAYI KENT ORMANI'NDA DEĞERLENDİRDİ
Ekim ayının sonlarına girilirken hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerinde seyretmesiyle Bursalılar hafta sonunu Kent Ormanı'nda değerlendirdi. Ailecek Kent Ormanı'na giden vatandaşlar mangal keyfi yaptı.

ARAÇ PARK SORUNU YAŞANDI
Kent Ormanına girişlerde de yoğunluk yaşanırken uzun araç kuyrukları da oluştu. Orman içindeki yoğunluk araç parkında da sıkıntı oluşturdu.





